4.03.2015

Women's Day


Witajcie "Dzień Kobiet" zbliża się wielkimi krokami i bardzo lubię świętować ten dzień, ponieważ kojarzy mi się również ze zbliżającą się wiosną i tulipanami. Dzisiaj wpadam z propozycjami jak sprawić, aby to święto było dla nas jeszcze przyjemniejsze. Wybrałam kilka propozycji na mały prezent, a oto krótki opis:

oczywiście muszą być kwiaty, ja najczęściej otrzymuję tulipany, jest to chyba najprostszy sposób, aby mężczyzna zapunktował w naszej skali dość wysoko.

to dla mnie bardzo przydatny prezent bo zauważyłam, że pomimo tych wszystkich elektronicznych kalendarzy najpewniej sprawdzają się moje własnoręcznie zapisane notatki, poza tym piękny dizajn od razu zwraca moją uwagę (madama.co).

bardzo uniwersalny  prezent jeśli tylko osoba obdarowująca zna nasze preferencje co do zapachów, ja umieściłam na liście Chloe Love Story, zapach jest zmysłowy, kobiecy, delikatny i świeży.

uwielbiam świece zapachowe, pobudzają zmysły, relaksują, tworzą ciepłą i miłą atmosferę, najlepiej jeśli świeca jest z naturalnego wosku i ma długi czas palenia (świeca naturalna Voluspa).

oj tak lubię, bardzo lubię... stawiam na delikatną biżuterię w szczególności preferuję bransoletki, czasami jestem jak ta "sroka" (Lilou).

czekoladki jak najbardziej w każdej postaci byleby nie były z gorzkiej czekolady, najlepsze ponoć są te belgijskie (Choco Bel).

I to byłoby na tyle, na koniec życzę Wam i sobie aby "Dzień Kobiet" tak naprawdę nie był tylko raz w roku :)

LIFESTYLE INSPIRACJE © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.