6.03.2015

Hello Prints


Nie tak dawno temu nawiązałam współpracę z pewną kreatywną firmą Hello Prints i właśnie dzisiaj chciałabym pokazać co z tej współpracy się zrodziło. Hello Prints zajmuje się głównie projektowaniem zaproszeń ślubnych i papeterii na wszystkie ważne okazje w naszym życiu. Dzisiaj trochę o nowościach jakie pojawiły się w ofercie tej firmy. Prints w podstawce to 12 zdjęć o wymiarach 12,5 cm x 15 cm wydrukowanych na wysokiej jakości papierze matowym o gramaturze 270 g, a do tego elegancka podstawka do ekspozycji zdjęć. Zdjęcia prezentują się naprawdę okazale, na każdym wydruku jest miejsce do odręcznego opisu zdjęcia. Ja na wydruki wybrałam kilka swoich instagramowych fotek i oczywiście zdjęcia naszego synka. Minimalistyczna drewniana podstawka stanowi świetną alternatywę dla ramki na zdjęcia, a jak prezentują się moje zdjęcia możecie zobaczyć na załączonych fotkach.



Hello Prints wykonuje także drewniane stempelki o wymiarach 3,4 i 5 cm, również wg indywidualnego zamówienia. Ja już mam swój mały gadżet w postaci stempelka z logiem bloga i bardzo mi się podoba, stempluję co popadnie :) 


Firma przywiązuje również ogromną wagę do pakowania swoich zamówień, każde zamówienie jest zapakowane z dużą  dbałością o szczegóły.

Zapraszam do odwiedzenia Hello Prints znajdziecie tam wysokiej jakości produkty i ciekawe inspiracje.


LIFESTYLE INSPIRACJE © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.