11.02.2015

Valentine's Day with Qule

Walentynki coraz bliżej i zaczynamy myśleć o walentynkowych gadżetach, które umilą nam ten dzień. W tym roku pokusiłam się na girlandę z papierowymi serduszkami Love Love Love od Qule.pl. Piękne, nastrojowe lampki składające się z 20 ręcznie robionych serduszek wykonanych z papieru czerpanego w kolorze białym. Będą stanowiły u mnie oryginalną dekorację nie tylko w Walentynki.


W sklepie znajdziecie również cudne papierowe gwiazdki, którymi również się zachwycam. Bardzo lubię niespodzianki, ale jeszcze bardziej lubię je sprawiać i dlatego w tym roku pomyślałam o życzeniach walentynkowych nie tylko dla męża... wczoraj poszło w "świat" kilkanaście walentynek. Mam nadzieję, że wywołają uśmiech na twarzach, a jakie kartki wybrałam postaram się Wam jeszcze pokazać.


Pięknego dnia dla Was

GIRLANDA LOVE LOVE LOVE Qule.pl / KARTKA WALENTYNKOWA HELLO PRINTS / DRUCIANY KOSZ DOMEK PRZY LESIE / PODUSZKA HM HOME


LIFESTYLE INSPIRACJE © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.