13.02.2015

Valentine's Day cards


Tak jak wspomniałam w ostatnim poście dzisiaj więcej o kartkach walentynkowych, które zamówiłam w Hello Prints. Przyszły pięknie zapakowane i zabezpieczone, aż szkoda było otwierać paczuszkę. Wybrałam wiele wzorów, które możecie zobaczyć tutaj. Do kart dołączone były oczywiście piękne koperty i naklejki w kształcie złotych serduszek. Uwielbiam prostotę, dobrą jakość i fajny pomysł i to właśnie znalazłam.


W tym roku postanowiłam, że zrobię małą niespodziankę kilku osobom i wyślę kartki tradycyjnie pocztą.  A jak Wy podchodzicie do Walentynek? Obdarowujecie bliskich walentynkami? Dobrze, że pomimo całej komercyjnej otoczki tego święta to wyłącznie od nas zależy jak będziemy je obchodzić :)


Ściskam i życzę dużo miłości, tolerancji oraz życzliwości nie tylko w dniu Św. Walentego.

LIFESTYLE INSPIRACJE © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.