20.12.2014

Santa Blogger


Dzisiaj chciałam napisać o bardzo fajnej zabawie do której zostałam zaproszona przez Karolinę z bloga HOUSE LOVES. Z okazji świąt i nowego roku na chwilkę staniemy się Santa Blogger'kami, naszym zadaniem jest przygotowanie sobie nawzajem mini prezencików. Ja miałam do przygotowania 13 przesyłek, bo właśnie tyle blogerek znajduje się w mojej grupie...., oczywiście siebie nie liczę.



Może jestem nadgorliwa, ale ja swoje przesyłki wysłałam wczoraj, wolę nie czekać na ostatnią chwilę ponieważ okres przedświąteczny jest bardzo zakręconym czasem i w każdej chwili może wypaść coś nieoczekiwanego. Chciałam również przedstawić Wam listę nr 1 Santa Blogger'ek i zachęcić do odwiedzenia blogów, zaręczam Wam, że jest o czym przeczytać i na co popatrzeć, część blogów na pewno znacie. Przy okazji pozdrawiam wszystkie dziewczyny i dziękuję Karolinie, że podjęła się organizacji takiej akcji.

Lista nr 1 Santa Blogger'ek:





Gosia z home by wolff



Karolina z house loves

Kasia z conchita home

Kasia z my full house


Ola z o zebrze


Patrycja z kokopelia



A tymczasem trzeba rozejrzeć się za choinką....

LIFESTYLE INSPIRACJE © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.