29.10.2014

Review wallpapers



Dzisiaj przygotowałam dla Was krótki przegląd tapet w stylu skandynawskim. Styl skandynawski mocno powiązany jest z naturą i cały czas manifestuje swojej uwielbienie dla niej, dlatego też tapety w takich wnętrzach często nawiązują do naturalnych surowców np. drewna, kamienia itp. Dzięki nowoczesnym technologiom druku prezentują się wyjątkowo realnie i pięknie.



Moją uwagę przykuły min. tapety takich firm jak Ferm Living, Piet Hein Eek oraz Cole&Son. Rozmyślając nad zmianami w moim salonie chętnie widziałabym u siebie leśną tapetę Woods firmy Cole&Son, która przedstawia brzozy rosnące w lesie. Ta ponadczasowa tapeta produkowana jest już od 1950 roku i wciąż cieszy się dużym zainteresowaniem fanek stylu skandynawskiego i nie tylko. 



Bardzo ciekawy efekt można też uzyskać dzięki marmurowej tapecie firmy Ferm. Ogólnie marmurowe dodatki cieszą się aktualnie dużą popularnością. Sama uległam tej modzie i sprawiłam sobie marmurowy moździerz, a marzy mi się jeszcze marmurowa deska do krojenia.



I oczywiście na koniec pytam o Wasze faworyty, którą z tapet widziałybyście u siebie? Czy w ogóle preferujecie tapety we wnętrzach? 


LIFESTYLE INSPIRACJE © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.